onsdag den 25. januar 2012

"Ib Laursen" på vej til Fru Hygges butik....

 Jubiiiii.....Fru Hygge´s Butik skal til at forhandle mærket Ib Laursen.
Bolette som er repræsentant for Ib Laursen, har i dag været på besøg. 
 Flere store kataloger er blevet studeret godt, og en masse nye ting er på vej til Butikken - der var sååå mange fine ting og hvis jeg kunne havde jeg købt det hele:)
Jeg glæder mig afsindig meget til at vise jer alle de nye varer, som jeg har bestilt hos Bolette.
Lanterner, vaser, vitrinskab, flueskabe, krukker og endnu flere ting lander inden længe på min adresse. Og hvis jeg kender mig selv ret - så går der ikke mange timer fra mine bestillinger er taget ud af papkasserne, til i får dem at se:)  

Det har længe været et stort ønske for mig, at få mulighed for at forhandle mærket Ib Laursen, så nu hvor den første bestilling er i hus, sidder jeg tilbage med den dejligste fornemmelse i kroppen!
Jeg vil takke Bolette for hendes måde at tage imod mig på -Tak Bolette!!... det er altid rart, når man føler sig godt tilpas, når man skal møde en repræsentant for første gang!... og det må jeg sige, at Bolette fik mig til at føle.
Du er velkommen til at kigge forbi
Med Venlig hilsen
Mette

2 kommentarer:

  1. arh altså Mette, jeg tror da nok lige jeg skal kigge nærmere på dine nye varer næste gang jeg får muligheden!!!!! ELSKER Ib Lauersen!

    SvarSlet
  2. for sørensen lige krims krams a la Jill, du kan tro jeg skal holde øje med, hvad der sker i din fine butik, mon ikke der er flere ting vi ikke kan leve uden i Idyl ;o)

    SvarSlet