mandag den 21. november 2011

Skønne Trommestager fra Madleys.

 Strommelysestager fra Mdlesys H. 12 cm
Til alm. lys.
UDSOLGT
60kr. pr.stk. (pp)
 Trommelysestage til små lys. 
H: 6 cm.
UDSOLGT
Pris. 30 kr.(pp)
     Sød tromme til juletræet
Grøn. H: 5 cm.
Pris. 22 kr. (pp)
                           
Sød tromme til Juletræet
Blå. H: 5 cm
Pris. 22 kr.(pp)

Hvis du har spørgsmål til trommerne, eller hvis du vil bestille, så send en mail til mig på olemette@ka-net.dk

Med Venlige julehilsner fra
Mette

4 kommentarer:

  1. De er bare rigtig søde, trommerne med lys, både store og små.Jeg kigger lidt videre.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, dem bliver jeg da vist nød til at skulle bestille.

    SvarSlet
  3. Dorthe god tur rundt i butikken;0)

    Moster-Mette. Jeg kan heller ikke stå for trommerne - så jeg kan sagtens forstå, hvis du ønsker at bestille!... Send mig en mail, hvis jeg skal sende trommer med posten?:)

    God 1. søndag i advent til jer!
    kh. Mette

    SvarSlet
  4. hejsa... er med på 2 lodder..

    SvarSlet